AnisKage med CitronFromage

fredag den 17. juni 2011

Kage Brainstorm


Jeg er ved at planlægge en velkommen-hjem-til-Danmark-igen-kage til min chokoman-veninde, der har boet i London i flere år.


Det betyder brainstorm på kagebunde og -fyld... en del af processen, som jeg holder meget af, fordi jeg kan begrave mig i sofaen med en horde af mine yndlingsbøger og bare lade idéerne flyve. Jeg ender som regel med et virvar af indekssedler og lange lister med idéer. Indtil jeg til sidst får indkredset de bedste kombinationer.
Mit største problem er som regel, at jeg har lyst til at lave det hele på én gang, meeen hvem skulle nogensinde få spist så uhyrlige mængder kage?? -hov hvad er det dog jeg siger? Nå det ville i hvert fald give en gevaldig omgang mavepine og nogle uflatterende håndtag, så jeg plejer at begrænse mig :o)


Denne gang skal det helt afgjort være noget med chokoladeganache som fyld... og måske nogle brombær..

1 kommentar:

Skriv endelig -jeg svarer så snart, jeg kan :-)

Søg i denne blog