AnisKage med CitronFromage

tirsdag den 30. august 2011

Choko'nan Cupcakes med Mokka-KaramelCreme



Denne uges køkkeneksperimenter har resulteret i en ret vellykket opskrift, hvis jeg selv skal sige det...
Det er cupcakes med kakao og mosede bananer, som er pyntet med en smørcreme iblandet hjemmel kaffekaramelsirup.
De er blevet utroligt luftige og svampede, med en mild kakaosmag og god sødme fra overmodne bananer. Den bittersøde creme har en stærk smag af espresso og giver et lækkert modspil til de søde kager.
Nu skal jeg bare have nogen til at spise dem ;-)

Forresten er det minicupcakes, så de kan snildt guffes i en mundfuld ;-)


Her kan man finde min opskrift under Choko'nan Cupcakes og Mokka-Karamelsirup sammen med mange andre opskrifter..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig -jeg svarer så snart, jeg kan :-)

Søg i denne blog